מהו אימון

אדם הרוצה להשתפר, לצמוח ולממש יעדים - יכול להיעזר באימון.

יתרונות באימון

אימון גורם למימוש יעדים ולפריצות דרך. הוא מפתח חדשנות ויצירתיות בקרב המתאמן.
 

אימון במכירות

הדרכת מנהלים וצוותי מכירות היא הדרך היעילה ביותר לשיפור יכולת המכירה של הארגון.

הדרכת מכירות וצוותי שיווק

הדרכת מכירות נועדה לשפר את הביצועים של אנשי המכירות בחברה, תוך ניתוח מעמיק של העסק, המוצרים והשירותים אותם הוא משווק, קהל הלקוחות אליו הוא פונה ומתחריו בשוק.

חברת מסלול מציעה לך מגוון אפשרויות הדרכה. החל מקורסים קצרים של כמה ימים בודדים, ועד לליווי הלקוח לאורך זמן, למסלול היכולת לעזור לך לשפר את הביצועים של אנשי המכירות.

בין אם לצורך הדרכת אנשי מכירות חדשים או וותיקים, ביכולתו לתכנן ולספק קורס ייעודי אשר יתמקד בדרישה ובמטרה אותה תרצו להשיג.

מסלול מספקת ללקוחותיה תקשורת מלאה מול אנשי המכירות באמצעות דואר אלקטרוני ותמיכה טלפונית בכל עת המסייעת לשאול שאלות ולקבל תשובות והכוונה בכל עת.

מעוניין לשפר את מחזור המכירות?

מסלול מסייעת לצוות המכירות:

  • להגיע ליעדי המכירות אשר הוצבו.
  • לסגור יותר עסקאות בפחות זמן.
  • להתמודד עם התנגדויות מכירה בביטחון מלא.
  • לנהל ולנצל טוב יותר את הזמן כך שיישאר יותר זמן למכירות.
  • לקבל מוטיבציה באמצעות אימון אישי.
  • להתמודד עם מתח ותסכול כאשר הדברים לא מסתדרים כפי שהם רוצים.
  • ליצור סדר ומערך מכירות על פי שלבים שעובד.
  • ללמוד כיצד לפתח מערכת יחסים אפקטיבית עם הלקוח וההנהלה.
  • לקבל ולמסור להנהלה חוות דעת מהלקוחות מבלי להשליך אותם לזבל גם אם הם שליליות.
  • להעצים את הביטחון העצמי.
  • לנטרל כל עניין שיכול להסיח דעתם ולגרום להאטה בקצב המכירות הרצוי.

מסלולי הדרכה

מהם מסלולי ההדרכה שמציעה מסלול ומהו התהליך שעובר הלקוח?

חברתנו מספקת ללקוחותיה קורסים והדרכות בתפירה אישית בין אם לצורך הדרכת אנשי מכירות העוסקים במכירה בטלפון, מכירה פרונטאלית בפגישה או אנשי מכירות בחנות.

כל מה שתצטרך לעשות זה לספק לנו מידע על רצונותיך, היעדים אותם תרצה להשיג או מהם דרישות הלימוד שתרצה שנעביר לקבוצה.

מדוע דווקא לעבור קורס מכירות במסלול?

מה שהופך את חברתנו לייחודית היא היכולת לספק מענה מקצועי וזמין לכל אדם שעובר קורס בכל רגע נתון, מה שמאפשר לו לשאול כמה שאלות שהוא רוצה ולקבל הכוונה וייעוץ בכל נושא אשר למד.

מסלול מלווה את איש המכירות גם לאחר הקורס, בכל זאת רק אז באמת מתחילה העבודה !!!

ניתוח ואפיון הלקוח

היתרון בהדרכת מכירות במסלול חכם היא היכולת לנתח ולהבין את מהות הארגון של הלקוח לפני ההדרכה. במהלך האפיון מנתחת ולומדת מסלול:

  1. מהם המוצרים ו/או השירותים שמספק הארגון?
  2. מהם תהליכי המכירה הקיימים וכיצד מתבצעת בפועל?

אלו וקריטריונים אחרים נבדקים, נמדדים ומפוענחים על מנת לספק ללקוחותינו פתרון בתפירה אישית להשגת מטרות.

היכן מתקיימות ההדרכות?

אימון אנשי מכירות והדרכת צוותים מתקיימת באיזור ובזמן המתאים ללקוח. בין אם בחדר הדרכות באולם או מלון ובין אם אצל הלקוח או בבניין מסלול, לרשותך עומד צוות מדריכים מקצועי המספק ללקוחותיו תוכניות לימוד והכשרה מתקדמות.

השדות המסומנים ב- * הם שדות חובה
*  שם מלא:   שם חברה:
*  טלפון:   טלפון נייד:
  מתעניין ב::   אחר - פרט::
*  קוד זיהוי קוד זיהוי