צרו עמנו קשר

השדות המסומנים ב- * הם שדות חובה
*  שם מלא:
  טלפון:
*  אי מייל:
  הודעה:

*  קוד זיהוי קוד זיהוי

המודל של (2003 ) KOWALSKI D AND MATTESON S

אימון מנהלים מתואר ע"י (2003) Kowalski and Matteson כתהליך בעל 4 "C"

  •  C1   - Commitment- מחויבות המתאמן לתהליך
  • C2 - Commitment – מחויבות הממונה הישיר-המאמן
  • C3 - Commitment – מחויבות לארגון
  • C4Consequences – תוצאות התהליך

C1 - Commitment - מחויבות המתאמן לתהליך

המתאמן צריך להתבונן בעצמו בצורה אובייקטיבית.עליו להתחייב לא רק ללמוד משהו חדש אלא גם להטמיע את הנלמד וליישם את התובנות אותן הוא רוכש במהלך האימון.

C2 - Commitment – מחויבות הממונה הישיר-המאמן

הממונה הישיר- המאמן צריך להיות אובייקטיבי בשלב הגדרת הבעיה, לספק משוב כן ולעודד את המתאמן להטמיע ולתחזק שינויים התנהגותיים

C3 - Commitment – מחויבות הארגון

הארגון צריך להתחייב לראות את המתאמן באור חדש. המתאמן זקוק לזמן ולמרחב כדי ליישם את הלמידה שלו. אם הארגון אינו פתוח לראיית המתאמן בדרך חדשה, אז המתאמן לא ישתנה, כיוון שיחוש כי השינוי אינו גורם לו לתועלת.

C4Consequences – תוצאות התהליך

תוצאות התהליך עשויות להיות חיוביות או שליליות. אנשים בד"כ משתנים עקב שתי סיבות: קבלת תגמול או הימנעות מענישה. מתאמנים צריכים להיות מתוגמלים על התנהגותם החדשה. לעומת זאת, אם ההתנהגות אינה משתנה, אז המתאמן צריך לדעת שיהיו תוצאות לא חיוביות לחוסר מאמציו לשנות את התנהגויותיו.

גרסה להדפסה גרסה להדפסה       שליחה לחבר שליחה לחבר